Sorry

Blir ingen ny design förrän jag fixat photoshop (ska försöka hitta min gamla skiva)
För det andra programmet blir jag dum i huvudet av.
Så det får va såhär sålänge.
Men det står ni väl ut med.

Blev en powerwalk på lite mer än en 1 timme. Nöjd tjej faktiskt men kallt som attan ute.
Tog "taxi" hem efter jag gått 1 timme. 
Åkte med mamma hem från jobbet. Så nej jag betalade inte för att komma hem.

Imorgon är det tillbaka till jobbet efter nästan två veckors uppehåll.
Kommer kännas helknasigt ju.
Men jag ska göra så gott jag kan och fräscha upp minnet lite.

Sitter och pratar med pojkvännen på skype.
Nu låter det som vi bor på vars en sida av jordklotet.
Så är inte fallet.
Det är bara 6 mil mellan oss.
Men ändå. mysigt har vi det.

Ni får sova så gott turturduvor (älskar det ordet)
Vi hörs imorgon innan jobb.
Pussen
 
Varmt påklädd, färgglad och med lurarna i högsta hugg. Bra powerwalk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0