Biggest loser med mig själv

God morgon alla fina.
Ja, jag har nästan precis gått upp. Är man arbetslös på deltid så kan man sova länge om dagarna.
Sitter i soffan i min ensamhet och tittar på biggest loser. Och ja, ångesten över chipsen kryper fram nu. Dumma mig. Funderar på att ut och gå. Men vädret är inte speciellt lockande. Men himla ensamt att sitta i lägenheten till min man kommer hem från jobbet. Hittar inte så bra i Lund heller så blir alltid samma runda. Lite smått tråkigt faktiskt.
Så, jag tänker nog hitta en bra film och gosa ner mig i soffan istället. Så de så.

Snart helg. Känns det bra? Jag har helg hela veckan så jag är rätt nöjd ändå. Blir massa trevligheter imorgon med fina vänner.
Va ska ni göra i helgen?

Ser ni hur grått och tråkigt det är utanför fönstret? Usch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0